آگهی روزانه

معرفی 100 سایت آگهی رایگان

وبلاگ

۱۱ شهریور ۱۴۰۳ 24 بازدید
آگهی روزانه
لگو

معرفی 100 سایت آگهی رایگان

معرفی 100سایت آگهی رایگان پر بازدید برای معرفی خدمات و محصولات

در اینترنت سایتهای آگهی رایگان زیادی وجود دارد . کاربران برای معرفی محصولات و خدمات خود  میتوانند از این سایتهای استفاده کنند . معرفی خدمات از طریق این دسته از سایتها  یکی از قدیمی ترین و کم هزینه ترین روش های معرفی خدمات و یا فروش محصولات یا همان بازاریابی اینترنتی به شمار می آید. ما به آن دسته از دوستان که  قصد دارند شروع به تجارت و کسب درآمد از اینترنت کنند توصیه میکنیم از خدمات اینگونه سایتها بمنظور درج آگهی رایگان یا پولی نیز استفاده کرده و محصولات یا خدمات خود را در سایت های درج آگهی ثبت نمایند .

 

ما در سایت آگهی های تبلیغاتی امروز با دامنه iR  به معرفی بیش از 100 سایت در این زمینه پرداختیم . در این مقاله قصد داریم صد سایت آگهی رایگان را خدمت دوستان معرفی کنیم . در حال حاضر این 100 سایت همگی فعال هستند و احتمال اینکه غیر فعال شوند نیز وجود دارد . از دوستان عزیز تقاضا داریم در صورت برخورد با سایتی که غیر فعال شده نام آن را از قسمت دیدگاهها ارسال تا بعد از بررسی از لیست حذف گردد . در ضمن اگر سایتی وجود دارد که رتبه مناسبی داشت و در این مقاله از آن نامی برده نشده نام آن را ارسال تا در لیست قرار گیرد . خواهش مجدد داریم و آن هم این است که دوستان لطف کنند و برای تبلیغات سایت خودشان در قسمت نظرات این مطلب چیزی ارسال نکنند . زیرا مطالب شما بدون تائید حذف خواهد شد . اگر سایت شما مناسب است و فکر میکنید جای آن در لیست 100 سایت آگهی رایگان خالی است از قسمت تماس با ما اقدام نمائید .

نکاتی مهم برای ثبت آگهی رایگان

یک سری نکات ریز و مهم در ثبت آگهی ها وجود دارد که اگر رعایت شود بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

سعی شود در ثبت آگهی ها از نوشته های جذاب و کاربر پسند استفاده شود که خواننده  ترغیب شود  ادامه مطلب را بخواند .

به روز رسانی آگهی ها با یک برنامه منظم صورت پذیرد . زیرا این کار با توجه به تجربه ای که داشته ایم باعث بالا رفتن تعداد بازدید از آگهی میگردد .

عنوان آگهی را با کلمات کلیدی مربوط با موضوع آگهی انتخاب نمائید. همچنین  سعی گردد در متن آگهی از کلمات کلیدی استفاده شود .

در تمامی این سایتها بایستی در ابتدا ثبت نام کرد تا اجازه ثبت آگهی داده شود . این کار حداکثر یک دقیقه وقت شما را خواهد گرفت که قطعا ارزش آن را دارد .

خوب این 100 سایت آگهی رایگان به شرح زیر میباشد . امیدواریم آگهی های رایگانی که ثبت میکنید فروش محصول یا خدمات و در نتیجه درآمد شما را بالا ببرد.

 

  • در سایت آگهی های تبلیغاتی امروز در صورت تمایل و داشتن سایت می توانید درخواست نمایید لینک سایتتان نیز در تبلیغ درج گردد

همجنین سایتهای دیگر دارای آگهی تبلیغاتی رایگان  وجود دارند که آدرس تعدادی از آنها را در ذیل ارائه شده است
http://paliiz.com

http://netdivar.ir

http://balonagahi.com

http://nabzeroz.ir

http://parsu.ir

http://tablighkar.com

http://www.idoo.ir

http://otab.ir

http://agahicenter.com

http://sanatesakhteman.ir

http://www.garmizanam.com

http://persianagahi.com

http://darjeagahi.com

http://www.agahichi.com

http://shetabe.ir

http://www.soodiran.com

سایت تبلیغات رایگان

ویژگی‌های سایت آگهی های تبلیغاتی امروز رایگان بودن است . این سایت به کاربران امکان انتشار تبلیغات خود بدون هیچگونه هزینه‌ای ارائه می‌دهد. این ویژگی مناسبی برای کسب و کارهای کوچک می باشد.  تبلیغات شما به سرعت به دسترس مخاطبان خواهد رسید، این موضوع به ویژه برای تخفیفات و پیشنهادهای ویژه مهم است. یا کسانی که کارهای خدماتی انجام می دهند.  با توجه به میزان مخاطب زیاد این سایت ارزش بالای دامنه این سایت در واقع شما به کمک آن به بالا تر روفتن ارزش دامنه خود نیز می توانید کمک کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.