به کافه داریون خوش آمدین

سلام ما در کافه داریون اومدیم با کلی خاطره قدیمی و کلی داستان جدید.  خیلی دلمون تنگ شده برای دیدن لبخندتون بی صبرانه منتظرتونیم تا تو کافه داریون ببینمتون
ما هر روز از ساعت ۵ تا ۱۱ شب باز هستیم

آدرس ما کاشان بلوار فاطمیه پشت مجتمع  تجاری میدانگاه آقا

 

عرق بیدمشک

بیدمشک علاوه بر مصرف خوراکی که دارد ، به صورت تزئینی و اکسسوری در منزل استفاده می شود . کافی است قبل از گرده افشانی از شاخه های آن بچینید و آن را درون آب قرار ندهید. این شاخه ها تا مدت ها هم چنان جذاب باقی می ماند .

این گیاه را به سه شکل استنشاقی ، خوراکی و موضعی استفاده می شود ولی عرق بیدمشک از معروف ترین کاربردهای گیاه بیدمشک است.

عرق بیدمشک یکی از پر مصرف‌ترین شکل‌های استفاده از گیاه بید مشک است،  از خواص عرق بیدمشک می‌توان به مواردی اعم از ضد درد، ضد میکروب، ضد انگل، ضد قارچ، ضد اسپاسم و خاصیت آنتی‌اکسیدانی آن‌ها اشاره کرد.

در ادامه مقاله از نشریه علمی جهان شیمی فیزیک به بیان مهترین خواص و کاربردهای درمانی عرق گیاهی بیدمشک می پردازیم.

ما در کافه داریون با عرضه مستقیم انواع عرقیجات و از جمله عرق بید مشک، تضمین با کیفیت ترین عرق را به شما می دهیم . ضمن اینکه ارسال رایگان به کل کشور را نیز در برنامه خود داریم کافی است با ما با شماره واتساپ 09123800802 تماس بگیرید و درخواست خود را به همراه آدرس برایمان ارسال نمائید.

 

مراکز دیدنی کاشان

این 5 نکته مهم را برای کاشان گردی حرفه ای فراموش نکنید

می خواهید کاشان را تمام و کمال ببینید؟ بهتر است فکر همه جا را بکنید. اینکه کدام مکان ها را ببینید، در کدام هتل های کاشان بمانید یا در کدام رستوران ها غذا بخورید. شاید مجبور باشید به دلیل محدودیت وقت، دور بعضی جاها را خط بکشید. اگر گشتی در اینترنت بزنید هم به احتمال زیاد با یک لیست بلند بالا از دیدنی های کاشان رو به رو می شوید. عاقلانه ترین کار این است که از یک راهنما کمک بگیرید. البته نیازی نیست خودتان دست به کار شوید، ما در این بخش این کار را برای شما انجام داده ایم.

اگر بخواهید خاطرات نوشیدنی های کاشان  را با خود مرور کنید و از عطر و بوی گلاب استفاده کنید و یا از خواص دارویی عرقیجات استفاده ببرید  ما بدون اخذ هزینه ترانزیت آنها را برایتان ارسال می کنیم

کافیست با شماره واتساپ ما  09123800802 تماس بگیرید و آدرس بدهید تا ما آنها را برایتان ارسال نمائیم

ما در کافه داریون منتظر دیدن شما هستیم